Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Η Kodak πούλησε το τμήμα αισθητήρων της



Η Kodak, που για καιρό προσπαθούσε να ορθοποδήσει, πούλησε το τμήμα αισθητήρων της, στην Platinum Equity. H τελευταία, εταιρεία επενδύσεων, εξαγόρασε επίσης μεγάλες εγκαταστάσεις για R&D και κατασκευές στο Rochester. Η Kodak θα συνεχίσει να έχει πρόσβαση στις εγκαταστάσεις και το προσωπικό, πιθανώς η λειτουργία τους θα βρίσκεται υπό την εποπτεία της ίδιας.

Το αντίτιμο της πώλησης δεν ανακοινώθηκε, αλλά υπολογίζεται μεταξύ $100-200

πηγή:pcmag.gr