Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Το iPhone 4S ξεπούλησε σε 10' στο Χονγκ - Κονγκ



Την περασμένη Παρασκευή ξεκίνησαν οι προπαραγγελίες του iPhone 4S στο Χονγκ Κονγκ και μέσα σε δέκα λεπτά είχαν ξεπουληθεί όλες οι διαθέσιμες συσκευές. Αυτό αναφέρει η οικονομική εφημερίδα "Barron’s" επικαλούμενη πληροφόρηση από τον Brian White, αναλυτή της iconderoga Securities.