Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Στα χέρια της Sony η Sony Ericsson



Η Sony ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εξαγοράσει το ποσοστό του μεριδίου της Ericsson στην κοινοπραξία Sony Ericsson, καθιστώντας την πλήρως θυγατρική της εταιρία.

Η αποκάλυψη αναφέρει πως η Ericsson θα λάβει 1.05 δισεκατομμύρια ευρώ σε μετρητά για το μερίδιό της που φτάνει το 50%, ενώ η διαδικασία είναι υπό καθεστώς ελέγχου από τις αρμόδιες αρχές...

πηγή:enterity.gr