
Η Sony ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εξαγοράσει το ποσοστό του μεριδίου της Ericsson στην κοινοπραξία Sony Ericsson, καθιστώντας την πλήρως θυγατρική της εταιρία.
Η αποκάλυψη αναφέρει πως η Ericsson θα λάβει 1.05 δισεκατομμύρια ευρώ σε μετρητά για το μερίδιό της που φτάνει το 50%, ενώ η διαδικασία είναι υπό καθεστώς ελέγχου από τις αρμόδιες αρχές...
πηγή:enterity.gr
Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011
Στα χέρια της Sony η Sony Ericsson
10/29/2011 08:41:00 μ.μ.



