Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Φρέσκα Νέα: Η Nokia παρουσιάζει τον καρπό του έρωτά της με τη Microsoft




Λίγους μήνες αφότου αιφνιδίασε την αγορά με την ανακοίνωση ότι εγκαταλείπει το δικό της λειτουργικό σύστημα Symbian, η Nokia παρουσίασε την Τετάρτη δύο νέα smartphone που βασίζονται στο Mango, δηλαδή στο λογισμικό Windows Phone 7.5 της Microsoft.

H νέα ναυαρχίδα της εταιρείας Lumia 800 και το πιο βασικό μοντέλο Lumia 710 είναι τα νέα όπλα του φινλανδικού γίγαντα στην προσπάθειά της να ανακτήσει την κυριαρχία της απέναντι στο iPhone και τα κινητά Android.

πηγή:google news.