Σημαντικός θεωρείται ο αριθμός των χρηστών του νεότερου iPhone που ζητούν από την υποστήριξη της Apple να εξηγήσει για ποιο λόγο σημειώνεται δραματική πτώση χωρίς προφανή λόγο στην αυτονομία του iPhone 4S όταν αυτό βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής.
Το iPhone 4S άρχισε να κυκλοφορεί στις 4 Οκτωβρίου και έχει ήδη διατεθεί σε διάφορες χώρες.
Επισήμως, η Apple δίνει 200 ώρες αυτονομίας σε κατάσταση stand by. Ο χρόνος αυτός είναι μειωμένος σε σχέση με τον αντίστοιχο χρόνο στα προγενέστερα μοντέλα (250 ώρες για το iPhone του 2007 και 300 ώρες για το iPhone 3GS και το iPhone 4), εντούτοις οι αναφορές των χρηστών μιλούν για αυτονομία ολίγων ωρών χωρίς χρήση.
Η συζήτηση στην επίσημη ιστοσελίδα υποστήριξης της Apple έχει «ανάψει» με 2.315 αναρτήσεις για το ίδιο θέμα και μεγάλη επισκεψιμότητα. Χρήστες αναφέρουν ότι η μπαταρία χάνει το 1% της ενέργειάς της ανά ώρα χωρίς καν να χρησιμοποιείται η συσκευή, -20% από το βράδυ ως το πρωί, απώλεια 10% κατά τη χρήση του iMessage επί 15 λεπτά και -50% σε τρεις ώρες χωρίς καμία χρήση.
Πάντως, η Apple δεν έχει επισήμως ανακοινώσει εάν πρόκειται για bug είτε στο νέο λειτουργικό iOS 5, ή σε άλλο λογισμικό. Η εφημερίδα The Guardian αναφέρει ότι η υποστήριξη της Apple επικοινωνεί με τους κατόχους που έχουν υποβάλλει αίτημα υποστήριξης και τους ζητά να εγκαταστήσουν λογισμικό προκειμένου να συλλέξει στοιχεία για να εξεταστεί το θέμα.
πηγή:in.gr




