Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Θα συνεχίσει να "βγάζει" υπολογιστές η Hewlett Packard



Απόφαση να κρατήσει τη μονάδα προσωπικών υπολογιστών έλαβε η Hewlett Packard. Σύμφωνα με τη νέα διευθύνουσα σύμβουλο, Meg Whitman, η διατήρηση της μονάδας "είναι η σωστή επιλογή για τους πελάτες, τους συνεργάτες, τους μετόχους αλλά και τους εργαζόμενους της εταιρείας".

πηγή:capital.gr