Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

Zoottle, η ελληνική startup που θέλει να αλλάξει τον τρόπο σύνδεσης σε Wi-Fi Hotspots

Zoottle
Η Zoottle είναι μια νέα πολλά υποσχόμενη ελληνική startup που έρχεται να δώσει μια ενδιαφέρουσα λύση στο θέμα της εύρεσης κωδικών για σύνδεση στο Internet σε εξωτερικούς χώρους. 


Πρόκειται για μια εμπορική πρωτοβουλία με τεράστιο όφελος για τον επιχειρηματία που θα επιλέξει να υιοθετήσει το συγκεκριμένο προϊόν αλλά και για τον απλό χρήστη.
Για τον επιχειρηματία
zoottleUsers
Τα πράγματα είναι απλά. Ο επιχειρηματίας επιλέγει το συνδρομητικό πακέτο που του ταιριάζει ανάλογα με την επισκεψιμότητα του χώρου και το μέγεθος του κοινού που θέλει να προσελκύσει στα κοινωνικά δίκτυα. Οι τιμές ξεκινούν από τα 39€ το μήνα (30-day money back guarantee) αλλά είναι εφικτή η αλλαγή του πακέτου ανά πάσα στιγμή στη χρονική διάρκεια που θα το χρησιμοποιεί.
Με το ειδικό router που παρέχει δωρεάν η Zoottle στήνεται ένα εύκολο και απλοποιημένο περιβάλλον πρόσβασης στο Wi-Fi που μπορεί να ελεγχθεί και να διαμορφωθεί κατά βούληση. Από εκεί και πέρα ο επιχειρηματίας μπορεί να έχει πρόσβαση σε μια ιστοσελίδα μέσω της οποίας αντλεί στατιστικά και αναλυτικά στοιχεία για το κοινό που χρησιμοποιεί το Wi-Fi επεκτείνοντας παράλληλα έμπρακτα την απήχηση του brand name στα κοινωνικά δίκτυα.
Για τον χρήστη
zoottle Connect WiFi Process
Ο επιχειρηματίας μπορεί να επιλέξει μέσα από τέσσερις τρόπους για να δώσει πρόσβαση στον χρήστη: μέσα από το Facebook, από το Twitter, με e-mail και με τον πατροπαράδοτο κωδικό. Δεν χρειάζεται να κατεβάσετε κάποια εφαρμογή ειδικά σχεδιασμένη για τη συσκευή σας. Από τις ρυθμίσεις του κινητού/tablet/laptop σας βρίσκετε το όνομα του Wi-Fi στον χώρο που επισκέπτεστε, κάνετε tap και εμφανίζεται άμεσα η οθόνη σύνδεσης.
Σημείωση: εάν επιλέξετε το e-mail το σύστημα σας δίνει αυτόματα πέντε λεπτά πρόσβαση στο Internet ώστε να έχετε τη δυνατότητα να ανοίξετε το e-mail σας και να τσεκάρετε το μήνυμα. Με λίγα λόγια, δεν καταναλώνετε επιπλέον δεδομένα από το πακέτο σύνδεσής σας.
Τα οφέλη είναι προφανή. Εκτός του ότι απλοποιείται σημαντικά ο χρόνος και ευκολία πρόσβασης στο Wi-Fi ενός χώρου δίνεται η ευκαιρία στον επιχειρηματία να γνωρίσει ουσιαστικά το κοινό του. Με τα στατιστικά και δημογραφικά στοιχεία της Zoottle μπορεί να δει ποιοι επισκέπτονται συχνότερα το χώρο και τους επιβραβεύσει με προσφορές.
Ασφάλεια
Το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος σύνδεσης και ως εκ τούτου γεννιούνται αναπόφευκτα ορισμένα ερωτήματα για το πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά σας δεδομένα. Η εταιρεία με διαβεβαίωσε ότι δεν μοιράζονται τα στοιχεία με κανέναν τρίτο (και ούτε πρόκειται). Ποια στοιχεία μιλάμε ακριβώς; Όνομα, ημερομηνία γέννησης, τα likes που έχετε κάνει και τον τόπο κατοικίας. Όλα αυτά εφόσον τα έχετε κοινοποιήσει στο προφίλ σας, βέβαια.
Αν, ωστόσο, έχετε επιφυλάξεις για την κοινοποίηση της online ταυτότητάς σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παραδοσιακή μέθοδο σύνδεσης στο Wi-Fi ζητώντας τον κωδικό.
Η εταιρεία
Η Zoottle ιδρύθηκε από τους Νεκτάριο Συλλιγαρδάκη και Νίκο Χασιώτη το 2013. Ο Χρήστος Περακης με την ιδιότητα του ως mentor / angel investor, βοήθησε την ομάδα φέρνοντας τους σε επαφή με τον Νάσο Αναλογιδης, που ήταν General Manager στην Nokia για Ελλάδα Κύπρο και Ισραήλ.  Συγκέντρωσαν χρηματοδότηση ύψους 150.000€ από ενδιαφερόμενους επενδυτές και από ιδία κεφάλαια. Το Zoottle έχει εγκατασταθεί ήδη σε περισσότερες από 50 εταιρείες στην Ελλάδα ενώ έχουν γίνει και βήματα στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στη Νέα Υόρκη, Λονδίνο και Ντουμπάι.

πηγή:techgear.gr