Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Apple: Οι "απίστευτοι" χάρτες του iOS6



Και ενώ πέρασα εβδομάδες μετά την αναβάθμιση του κινητού μου στο iOS6, κλαίγοντας πάνω από τους χαμένους Google χάρτες, να που τελικά δικαιώθηκα. Δεν είμαι o μόνος και αυτό προέκυπτε όλο και περισσότερο σε συζητήσεις. 


Είμαι από αυτούς με τον πολύ καλό προσανατολισμό, αλλά με την χάλια μνήμη σε ότι αφορά ονόματα οδών. Τα Google maps ήταν ο καλύτερος μου φίλος, το πιο πολυχρησιμοποιημένο application στο κινητό μου, το άλλο μου μισό. Και με το iOS6, πέραν του ότι έχασα έναν φίλο, δεν βρήκα κάποιον εξίσου καλό.


Δεν το παίρνω όμως πλέον προσωπικά. Ειδικά μετά την επίσκεψή μου σε ένα από τα πιο αστεία blogs που έχω πετύχει τον τελευταίο καιρό. Δεν έχει να κάνει με σκυλιά, γατιά και memes. ΛέγεταιThe Amaziing iOS6 Maps και κράζει με ντοκουμέντα τους χάρτες που μας φόρεσε στο κεφάλι με το ζόρι η Apple. Μάλλον και η ίδια η εταιρία κατάλαβε ότι υπάρχει πρόβλημα πάντως, αφού στο App Store σου έχει σαν επιλογή την να διαλέξεις άλλα applications για χάρτες.


Από τις πιο αστείες εικόνες που κυκλοφορούν είναι αυτές που οι χάρτες σε στέλνουν να περάσεις πάνω από νερά, ανύπαρκτες γέφυρες και δρόμους, δρόμους αεροδρομίου και ράγες τρένων για να φτάσεις στον προορισμό σου.


Επίσης επιλεκτικά σε χώρες όπως την Κροατία δεν ψήνονται να βάλουνε έγχρωμους χάρτες, ενώ σε πολύ κεντρικά σημεία πόλεων, όπως για παράδειγμα το Duomo στο Μιλάνο, επιλέγουν να το βομβαρδίσουν, χωρίς καμία προειδοποίηση.


πηγή:koolfly.gr